REKLAMAČNÍ ŘÁDReklamační řád společnosti vychází z Občanského zákoníku a vztahuje se pouze na zboží, jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě. Záruční lhůta je 24 měsíců, pokud není uvedeno více. Kontrola zásilky Při převzetí balíčku od zaměstnance České pošty máte právo si balíček zkontrolovat, zda není mechanicky poškozen. V případě poškození máte možnost uplatnit u České pošty reklamaci. Za všech okolností se snažíme vyjít zákazníkům vstříc. V případě, že objevíte na zakoupeném zboží v průběhu záruční lhůty vadu, která nebyla způsobena nevhodným používáním, ale samotnou vadou zboží, máte právo na reklamaci v záruční lhůtě. Reklamované zboží musíte zaslat včetně kopie dodacího listu a průvodního dopisu se stručným popisem vady zboží. O průběhu reklamačního řízení budete informováni emailem. Reklamace bude vyřízena nejdéle do 30-ti dnů. Našim cílem je vyřídit reklamaci k Vaší spokojenosti. Adresa pro reklamace: STEJKR, spol. s r.o.IČ : 25325124 Sídlo firmy : Provozovna : Kontaktní osoba pro dotazy a
objednávky : Obchodní oddělení : Fakturace : Veškeré dotazy jsme schopni vyřídit na emailu [email protected] a tel./fax: 317 700 266 / 367 |